miercuri, 2 iunie 2010

Keddy`Gen


Aha, deci...aa
Eu ma numesc Keddy`Gen,
Eu Gen. Gen Eu, stii :)))
 sa si...

Keddy Gen aristotel ,freaca p**a, Gen, pierde vara
Gen nu`i place la scoala
Se imbraca rapp,Gen,larg cu tricou cu shprite
Gen oxigen,hidragon

Face baie`n labos Gen jacuzzi modern
Ii plac dejetele mele Gen,fantezii cu ele
Gen keddy`keddy`Gen
Se ia la forta cu catalina,Gen palma portocalie

Ascutla Gen muzica rapp
Gen guta cu kamelia Gen...
E fantastic Gen,are bling-bling din plastic
Mersul lui Gen Johnny Bravo se remarca in multime
Specimen... ca el exista doar in Dej

Si cica scoate la vanzare un teren, Gen
Ca sa-l mute din Vii in oras Gen
Gen pierde timpul, freaca p**a gen pierde-vara,
Gen mult mai rau ca prima oara.

El crede Gen
In emy si altii nebunii ca el
Gen sfintii si zei inexistenti.

Keddy`gen
Siiiii in principiu pot sa-mi fac rate, stii
Este foarte bine, iti faci un leasing
Ai o masina mult mai misto decat ... vecinul tau siiii
Lumea te baga in seama, adica..siiii
Sunt Keddy Gen , stii e genul meu
Keddy Gen
Siiii...apropo mi-au ciordit niste fraieri ID-ul de mess dar mi-am tras altul Gen
eukeddy`gensuperstar@yahoo.com


Gen...

Keddy,Pateu`(fostu sau actualul meu coleg de banca)sper sa nu te superi,enervezi,etc,tare pe mine pentru postarea asta !

2 comentarii:

Unknown spunea...

edy cu k :)) gen kedy suuper tare

Anonim spunea...

da k'eddy gen:X:X:X:X:X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:Xbun tipu:Pde unde ii?:))

About Me

Fotografia mea
╳ ╳ ╳ YourCrazyβitch
Vizualizați profilul meu complet

Facebook Badge