joi, 20 mai 2010

Povestea merge mai departe



De cateva zile`n n`coace ceva ciudat se intampla in Dej.Tot orasul e cuprins de o stare ciudata.Oamenii morocanosii,soferi nerabdatori care`si uzeaza clansoanele in lipsa de rabdare,profesori indispusi care strezeaza elevii,elevii plictisiti,pana si femeia de servici odata tanara,e obosita.Viata se scurge din totii,dar cui ii pasa?!Pe zi ce trece ma simt din ce in ce mai aiurea,nu mai am chef de nimica...calculator,prietenii,distractie,alcool,tutun sunt lucruri uitate de mine.Dar azi cand totul a revenit la normal eu tot asa am ramas.Un virus din zilele precedente ma atins(vb la propriu sunt racita:)))...rau).Pana azi la Dej a STAT SA PLOUA CU CHIFTELE,ce e drept a plouat numai cu apa dar nu mai era mult pana la chiftele:))

0 comentarii:

About Me

Fotografia mea
╳ ╳ ╳ YourCrazyβitch
Vizualizați profilul meu complet

Facebook Badge