marți, 11 mai 2010

L o v e ? W T F ?


La inceput asa zisu sentiment de 'iubire' este simtit doar la nivel senzorial de oamneii.Cei care pot trece peste acest stagiu ajung sa reflecte capacitatea iubirii de a se transpune din materialitate in idealitate.Daca se reuseste sa se ajunga aici sentimentul trebuie pastrat si reactualizat pentru a nu interveni starea de monotonie.Putini ajung sa puna fiinta de langa ei mai presus de propria persoana si proprile nevoi si cei care reusesc sa treaca peste tot pentru un zambet de la presoana iubita merita admiratii.
Sentimentul de iubire este un sentiment suprem care il putem atinge in existenta noastra si singurul nostru scop de a trai ar trebui sa fie acesta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

interesant.... tu iubesti in momentul asta??

sau daca nu ai iubit vreodata?

╳ ╳ ╳ YourCrazyβitch spunea...

am iubit am fost dezamagita am refuzat a crede in iubire,dar,iubesc iar...

About Me

Fotografia mea
╳ ╳ ╳ YourCrazyβitch
Vizualizați profilul meu complet

Facebook Badge