duminică, 6 ianuarie 2013

:)

Pentru ca nu am mai scris de multa timp nimic pe blog, si asta ma intristeaza chiar si pe mine m-am hotarat sa vin cu motivul si cu o "veste" noua. Pentru ca m-am straduit doua luni sa imi scriu primele doua capitole din cartea, mmm da scriu o carte, am reusit sa le prierd, am avut un nororc maxim sa-mi pice softul de pe tableta, azi cu toata groaza am inceput sa le rescriu de la zero intr-o alta formula sper ca si una mai buna si de data aceasta am luat pixul in mana asa ca daca nu o sa-mi ia casa foc, probabil in decursul anului 2013 o sa fie gata din "scoarta-n scoarta".

Si cu ocazia asta, pentru ca am fost destul de ocupata zilele astea am sa pun si proioritatiile mele pe anul ce abia a inceput:
- deci evident nr 1 sa-mi iau bacul cu o nota acceptabila si stiind ce s-a intamplat in anii precedenti la bac si cum se duce sistemul de invatamant in jos, chiar ma speria ideea de "BAC 2013"
- vreau sa intru la facultatea pe care-o vreau, nu stiu care e aceea deoarece am prea multe ideei de ce vreau sa fac in viitor, dar vreau
-mm da... am intrat in 2013 majora asa ca vreau carnetul(de soferita)
- si acuma deca puncetele de mai sus merg asa cum ar trebuie sa mearga vara asta o sa-mi aud rezultatele de la bac naufragiata undeva prin Vama, avand in vedere ca s-a anuntat destul de oficial ca Peninsula se multa la Cluj (vreau vreau vreau vreau!) mi-am pus in plan sa merg si am sa ma inscriu in Brigada de Voluntari

0 comentarii:

About Me

Fotografia mea
╳ ╳ ╳ YourCrazyβitch
Vizualizați profilul meu complet

Facebook Badge