marți, 29 noiembrie 2011

Love, Love My Darling . . .


 Cuprinsa de`o stare ciudata de suparare,lipsita de enrgie, stare ce persista de cateva zile incoace, ma arunc in pat ascuzandu-ma in asternuturi cautand intunericul in zori de zi printre parul meu ciocolatiu dandu-mi o stare de relaxare desi in gandul meu era dezordine si agitatie . Caut printre ganduri si retraiesc toate povestile ce mi sau intamplat dar ma simt goala ca intr`un film vechi, alb negru . Cand esti tradat supararea si suferinta par atat de nesemnificative in comparatie cu ce incerci sa imblanzesti in tine. Atunci un val de ura te cuprinde si te invaluie din colt in colt, raspandindu`se in tine fara a`l putea controla .

   As vrea cand ploua cu lacrimi din cauza mea sa deschizi umbrela peste noi. 



0 comentarii:

About Me

Fotografia mea
╳ ╳ ╳ YourCrazyβitch
Vizualizați profilul meu complet

Facebook Badge