vineri, 12 noiembrie 2010

15 greseli frecvente facute de barbatii in pat




1.Nici macar nu incerci sa-mi dai sutienul jos.
2.Iti atarni o oglinda deasupra patului ca sa te poti privi in timpul actiunii.
3.Faci prea mult zgomot, chiar inainte sa pot scoate o vocala pentru a mima orgasmul.
4.Uiti sa iti tai imensitatile care se numesc unghii de la picioare.
5.Esti total impotriva folosirii jucariilor sexuale.
6.Te astepti ca eu sa fac toata treaba.
7.Esti prea gentil cu mine. Aloooo, nu sunt din portelan.
8.Sari peste preludiu.
9.Ma lingi precum un caine.
10. Aluneci `accidental` in anus.
11. Imi ceri sa ma masturbez cand iti e prea lene sa termini ceea ce ai inceput.
12. Nu ma intrebi ce-mi place.
13. Nu te opresti cand spun “Au”, “Nu”, “Stop”
14. Nu faci dus.
15. Incerci sa ragi sexy precum un leu in calduri.

1 comentarii:

Unknown spunea...

o sa am grija :D >:D< e chiar tare postarea :P

About Me

Fotografia mea
╳ ╳ ╳ YourCrazyβitch
Vizualizați profilul meu complet

Facebook Badge